Főoldal » 2016 » Augusztus » 01

Ha nagyot akarnánk mondani, akkor azt írnánk, hogy az amerikai elnökválasztás ma már csak annyiról szól, hogy melyik jelöltnek van több követője, kiről tweetelnek sűrűbben, egy szóval ki számít erősebb márkának. Még ha ez így, ebben a formában nem is igaz, azt azért el kell ismerni, nagyon sokat nyom a latba, hogy mely indulónak erősebb a self branding gépezete, magyarul ki körül van a nagyobb felhajtás.

A világ egyik legnagyobb hatalmú vezetőjének arculatát felépíteni talán a legkomolyabb kommunikációs feladatnak számít. Nem csoda hát, hogy szakemberek hada foglalkozik azzal, hogy Hillary épp milyen kifejezéseket használjon a beszédében, vagy hogy Trump melyik rendezvényen viselje a márikonikussá vált piros sapkáját.

Az arculat és a márka kiépítésének egyik klasszikus módja a merchandising, azaz a pólók, ajándéktárgyak, kitűz ... Tovább »

Megtekintések száma: 149 | Hozzáadta:: kurir1980 | Dátum: 2016-08-01 | Hozzászólások (0)